Zabiegi na ciało

• Przebieg zabiegu

• Wskazania

• Przeciwwskazania

Endermologia to masaż podciśnieniowy, który wykonuje się z bardzo dużą siłą nacisku. Dzięki temu intensywnie oddziałuje na tkankę łączną, ujędrniając, odchudzając i odmładzając. Jest to zabieg ceniony zwłaszcza w obliczu zwalczania tzw. pomarańczowej skórki. Mocne ugniatanie skóry podczas zabiegu poprawia metabolizm, wspomaga usuwanie toksyn i złogów. Endermologia stosowana może być w zwalczaniu cellulitu wodnego oraz tłuszczowego na pośladkach, udach, brzuchu czy ramionach.

Endermologia może być również skutecznym sposobem na miejscowe usunięcie nadmiaru tkanki tłuszczowej. Masaż poprawia krążenie w głębokich partiach skóry, co przyczynia się do szybszego spalania tłuszczu. Dodatkowym efektem będzie ujędrnienie i wygładzenie skóry, jak również dodanie jej zdrowego kolorytu.

Masaż podciśnieniowy sprawdza się również jako zabieg odmładzający. Endermologia pobudza fibroblasty do produkcji kolagenu i elastyny, które – jak wiadomo – są jednymi z filarów młodej i atrakcyjnej skóry. Zabieg można stosować w celu ujędrnienia skóry twarzy, szyi oraz dekoltu. Ponadto, efektami masażu podciśnieniowego będą złagodzenie rysów twarzy oraz wygładzenie drobnych zmarszczek.

Z zalet endermologii mogą skorzystać i te osoby, które skarżą się na bóle mięśni, kontuzje ścięgien, bóle stawów oraz obrzęki. Masaż podciśnieniowy skutecznie łagodzi ból, relaksuje, a tym samym wspomaga produkcję endorfin (hormonów szczęścia), które odpowiadają za dobre samopoczucie.